piątek, 27 lutego 2015

wiosenne porządki?! i takie tam.


"Weź posprzątaj", "weź poukładaj te ciuchy", weź, weź... a weź znajdź chęci. Nie, nie chcę mi się, posprzątam jutro. Mijają dwa tygodnie, przyznaję się- kłamałam. Niby pedancik a jednak cholerny syfiarz! Czasami tak mam, nic na to nie poradzę. Mimo to, wiosenna aura (gdzieś tam daleko, ale zawsze), promyki Słońca pukające do okien mówią mi, że czas zrobić porządek! oczywiście w pokoju, w mojej małej oazie spokoju, chillout'u, ale również te wewnątrz mnie samej. "Coś" wyrzucę z szafy (czyt. NIC, bo wszystko się przyda), zetrę szmatką kurz, i usiądę- na dziś starczy. Tez tak masz? To przesilenie wiosenne, zawsze tak mówię. 

Trendy wiosna-lato 2015 w tym roku zapowiadają się bardzo ciekawie, przyznać muszę. Na samą myśl gęba mi się cieszy! fantastyczne lata 70-te, zrobi się trochę hippstersko (tutaj dominującymi elementami, wykańczającymi naszą garderobę staną się frędzle), kombinezony, kurtki bomberki o połyskującym kolorze, kolor khaki (chyba zawsze z nami), wzory, kwiaty, siatki i inne, ale o tym  w kolejnym poście, na który już teraz serdecznie zapraszam! Duże pole do popisu, zwłaszcza dla indywidualistów, którzy nie boją łączyć ze sobą różnych części garderoby, w różnych kolorach i stylach,czy też dla kreatywnych ludzi- takich jak Ty. Plan jest taki, ruszamy swoja wyobraźnią i lecimy szukać "swego ja" w ogromie nowości, jakie serwuje nam świat mody! Ale najpierw?! posprzątam.













cmok cmok.





1 komentarz: